Thursday, August 12, 2010

Siakap Bakar Berempah Woku

Salam Ramadhan....Hari nie dah masuk hari yang kedua kita berpose yer....Nie nak masukkan N3 menu berbuka semalam.....Kalau bulan pose nie selera tekak lain macam sikit....Kalau pekena ikan bakar mesti sedap.Tu yang tergerak hati nak bakar ikan tuh...Ikan bakar nie Yana dah pernah buat sebelum nie..memang sodap...Nie pun baru jer kuar dari oven..Panas tau!! Berselera makan dapat ikan nie...Yana masak sekor jer...tapi besar punya....hehehe...Ramai dah yang mencuba resepi nie....Apa kata mereka??? Mesti sedap kan!! Ingat tak nak makan banyak...Konon-konon bulan pose nie boleh diet sikit...dapat masak cam gini..apa lagi....Hangat-hangat taik ayam jer....huhuhu.....Belasah jer....Syukur alhamdulillah.....

Oklah, kalau yang belum mencuba lagi tu bolehlah tengok kat resepi Yana yang sebelum nie..Mesti cuba tau!! Rugi, kalau tak cuba...Kalau nak ganti ngan ikan lain pun boleh gak..tukar selera..apa salahnya..

No comments:

Post a Comment

Post a Comment