Saturday, October 2, 2010

Acara Rebut Kerusi....

video

Acara untuk kaum ibu lama & ibu baru....Yana pun tak lepaskan peluang untuk ambik bahagian..teringat masa zaman budak2 dulu...Yana memang suke acara merebut kerusi nie...Dulu ganas....Tak bagi peluang kat budak lain langsung....Semenjak dah jadik ibu nie malas pulak nak tunjukkan bakat merebut kerusi tu...buat cool jer dah ler...hehehe...Bagilah peluang kat kakak2 & adik2 pulak...diaorang pun teringin jugak...1st round dapat lagi kerusi...Bila dah masuk 2nd round..hampeh!! Terkuar dari gelanggang...Mana taknyer...sampai terduduk atas peha orang lain...Kesian orang tu..beratnya Yana kut..hahaha....Nasib baik tak jatuh gedebuk kat jalan tuh!! Lagi haru biru dibuatnyer..Macam buah cempedak jatuh da.....Mula2 acara rebut kerusi untuk anak2...Pastu untuk mak anak ler pulak....Yang bestnyer tu..anak2 bersorak bagi sokongan kat mak dia...tu yang bersemangat tu....Rebut kerusi untuk bapak2 pun ada gak..Tapi, tak ambik pun..sebab Hubby pun tak dapat datang..keje...huhuhu...kalau dia ada mesti best...
Yana harap, korang jangan le gelak tengok tayangan video amatur Yana nie yer...sekadar suke2 jer....yang bertudung hijau & berbaju hijau tulah aku....nampak tak????Hehehe......


1 comment:

  1. Wah2x...seronok sgguh ibu2 di sana yer....smpat gak main game...

    ReplyDelete